Společnost LL COOPERATION LTD. respektuje ochranu vašich údajů

Tato internetová stránka používá technologii cookies. Bližší informace o souborech cookies najdete v sekci webstránky Cookies. Je Vaším právem neudělit souhlas s používáním souborů cookies nebo jejich používání zablokovat. V takovém případě se může stát, že bude pro Vás omezena nebo vyloučena úplná funkcionalita některých částí prohlížené webové stránky.

Nezávazná objednávka

Často kladené otázky

Neustále se snažíme zkvalitňovat naše služby a spolupráci s klienty. Proto jsme připravili přehled nejčastějších dotazů se kterými se setkáváme prostřednictvím telefonátů a kontaktních formulářů. V případě že byste nenašli odpověď na některou z Vašich otázek, rádi Vám je zodpovíme telefonicky (774 929 936), emailem (info@zaverecne-prace.cz) nebo přes livechat na rohu tohoto webu.


Jak je možné objednat si podklady k práci?

Prvním krokem je vyplnění předběžné nezávazné objednávky, kterou najdete na naší stránce. V případě nejasností nás můžete kdykoliv kontaktovat emailem nebo telefonicky.


Kdy a jak se dozvím výslednou cenu za svou objednávku?

Výsledná cenová kalkulace, záleží na časové a obsahové náročnosti Vašich podkladů, které zohledňujeme individuálně. Přibližnou cenu zjistíte ihned po vyplnění předběžné objednávky. Přesnou cenu Vám zašleme na Váš uvedený email během pár hodin po přijetí objednávky.


Jak probíhá zpracování mé objednávky?

Po dohodě na ceně a nalezení vhodného zpracovatele, Vám navrhneme harmonogram ukázek a plateb, který můžete upravit a připomínkovat. Platbu a ukázky většinou dělíme na 3 části, přičemž vždy musí být práce na příslušné části dopředu finančně krytá. Všechny připomínky k jednotlivým ukázkám zasíláme okamžitě zpracovateli zapracovat resp. opravit příslušnou část = práci máte neustále pod kontrolou. Anonymně jste v přímém mailovém kontaktu se zpracovatelem.

Ke každému zákazníkovi je přidělen tzv. garant objednávky. Je to jeden z našich interních pracovníků. Ten se stará o sledování termínů, zprostředkovává komunikaci s autorem, je Vám k dispozici a plně odpovídá za Vaši spokojenost.


Jak je možné uhradit objednávku?

Úhradu je možné uskutečnit převodem nebo vkladem na účet, který najdete v automaticky zasílaném emailu po přijetí objednávky. Podklady v rozsahu minimálně 30 stran, při standardním termínu zpracování v rozsahu více než 4 týdny, Vám platbu rozdělíme na 3 části. V případě expresního zpracování 14 dní a méně Vám bude platba rozdělena na 2 části. Pokud se rozhodnete pro ultra expresní termín, tedy méně než 7 dní platba se hradí jednorázově.


Kdy je třeba uhradit platbu?

První platbu je potřeba uhradit až po nalezení zpracovatele k Vaší objednávce. O této skutečnosti budete informováni prostřednictvím emailu. Pro ostatní platby se vytvoří harmonogram.


Jak si mohu kontrolovat průběh zpracování a kvalitu práce?

Pokud jsou podklady většího rozsahu než 5 stran, rozdělíme je na několik průběžných ukázek. Každou můžete (musíte) konzultovat se školitelem a připomínkovat. Frekvence a rozsah zasílání ukázek je vždy na vzájemné dohodě.


Kdo zpracovává moji objednávku, jde o odborníka?

Naše personální politika je přísně zaměřována na dokonalou selekci kvalitních autorů! Všechny texty, které si u nás objednáte jsou zpracovávány pouze vyškolenými a vysokoškolsky vzdělanými odborníky, kteří jsou kompetentní k vyhotovování podkladů v dané oblasti.


Jak mi můžete garantovat, že práce nebude plagiát?

Zaručujeme Vám zpracování originální práce. Naši zpracovatelé jsou smluvně vázáni pod hrozbou vysoké sankce vypracovávat originální díla. Zakázku uzavíráme až po té, co nám zašlete protokol shody z CRZP ČR s akceptovatelným výsledkem.


Čo ak nakoniec nebudú podklady podľa mojich predstáv?

Při našem propracovaném systému postupného předávání ukázek a kontrole z Vaší strany se to v podstatě nemůže stát. V případě potřeby se na práci dělají úpravy, až dokud neprojevíte naprostou spokojenost. Pokud byste přesto nebyli s prací spokojení (nebude dodržena Vaše specifikace v objednávkovém formuláři) garantujeme Vám vrácení peněz.


Jakým způsobem mi zašlete podklady k práci?

Všechny podklady k práci jsou zasílány prostřednictvím emailu na Vámi zadanou emailovou adresu.


Jak rychle můžete podklady k práci zpracovat, garantujete mi zpracování práce ve stanovený termín?

Termín zpracování podkladů si do objednávky zadáváte Vy. V případě, že se na Vaší zakázce začne pracovat, tak Vámi stanovený termín zpracování bude samozřejmě dodržen.


Musím v objednávce vyplňovat své osobní údaje, jakou mám jistotu, že mé údaje se nedostanou třetím stranám a já zůstanu v anonymitě?

K Vaším osobním údajům nemá nikdo přístup, používáme je jen jako fakturační údaje. Pokud máte i tak obavy, můžete vyplnit jakékoliv fakturační údaje. Poprosíme Vás však o uvedení správných kontaktních údajů (emailová adresa a telefonní číslo). Bez nich se neumíme s Vámi spojit resp. zaslat cenovou nabídku. Ochrana osobních údajů a diskrétnost našich zákazníků je naše nejvyšší priorita. Nikdy se nezveřejní jiným osobám! Všechny informace, které nám sdělíte, jsou považovány za obchodní tajemství.


Mám možnost přímo komunikovat se zpracovatelem?

Z důvodu zachování oboustranné anonymity, probíhá komunikace se zpracovatelem námi zprostředkovaně, prostřednictvím emailu. V případě potřeby nás samozřejmě můžete kontaktovat telefonicky.


Je možnost objednat si podklady na splátky?

Pokud zrovna nemáte dostatek financí, tak platbu můžeme rozdělit na několik částí bez navýšení. Tuto možnost můžete s námi předem zkonzultovat.


Mám další otázky nebo urgentní objednávku, na koho se mám obrátit?

Pokud potřebujete ihned poradit, v dolním rohu najdete chat. Pokud jsme online, můžete ihned s námi začít rozhovor resp. nám nechat odkaz na našich e - mailových adresách, nebo přes kontaktní formulář, případně telefonicky.