Často kladené otázky
Neustále se snažíme zkvalitňovat naše služby a spolupráci s klienty. Proto jsme připravili přehled nejčastějších dotazů se kterými se setkáváme prostřednictvím telefonátů a kontaktních formulářů. V případě že byste nenašli odpověď na některou z Vašich otázek, rádi Vám je zodpovíme telefonicky (774 929 936), emailem (info@zaverecne-prace.cz) nebo přes livechat na rohu tohoto webu.
Prvním krokem je vyplnění předběžné nezávazné objednávky, kterou najdete na naší stránce. V případě nejasností nás můžete kdykoliv kontaktovat emailem nebo telefonicky.
Výsledná cenová kalkulace, záleží na časové a obsahové náročnosti Vašich podkladů, které zohledňujeme individuálně. Přibližnou cenu zjistíte ihned po vyplnění předběžné objednávky. Přesnou cenu Vám zašleme na Váš uvedený email během pár hodin po přijetí objednávky.
Po dohodě na ceně a nalezení vhodného zpracovatele, Vám navrhneme harmonogram ukázek a plateb, který můžete upravit a připomínkovat. Platbu a ukázky většinou dělíme na 3 části, přičemž vždy musí být práce na příslušné části dopředu finančně krytá. Všechny připomínky k jednotlivým ukázkám zasíláme okamžitě zpracovateli zapracovat resp. opravit příslušnou část = práci máte neustále pod kontrolou. Anonymně jste v přímém mailovém kontaktu se zpracovatelem.
Ke každému zákazníkovi je přidělen tzv. garant objednávky. Je to jeden z našich interních pracovníků. Ten se stará o sledování termínů, zprostředkovává komunikaci s autorem, je Vám k dispozici a plně odpovídá za Vaši spokojenost.
Úhradu je možné uskutečnit převodem nebo vkladem na účet, který najdete v automaticky zasílaném emailu po přijetí objednávky. Podklady v rozsahu minimálně 30 stran, při standardním termínu zpracování v rozsahu více než 4 týdny, Vám platbu rozdělíme na 3 části. V případě expresního zpracování 14 dní a méně Vám bude platba rozdělena na 2 části. Pokud se rozhodnete pro ultra expresní termín, tedy méně než 7 dní platba se hradí jednorázově.
První platbu je potřeba uhradit až po nalezení zpracovatele k Vaší objednávce. O této skutečnosti budete informováni prostřednictvím emailu. Pro ostatní platby se vytvoří harmonogram.
Pokud jsou podklady většího rozsahu než 5 stran, rozdělíme je na několik průběžných ukázek. Každou můžete (musíte) konzultovat se školitelem a připomínkovat. Frekvence a rozsah zasílání ukázek je vždy na vzájemné dohodě.
Naše personální politika je přísně zaměřována na dokonalou selekci kvalitních autorů! Všechny texty, které si u nás objednáte jsou zpracovávány pouze vyškolenými a vysokoškolsky vzdělanými odborníky, kteří jsou kompetentní k vyhotovování podkladů v dané oblasti.
Zaručujeme Vám zpracování originální práce. Naši zpracovatelé jsou smluvně vázáni pod hrozbou vysoké sankce vypracovávat originální díla. Zakázku uzavíráme až po té, co nám zašlete protokol shody z CRZP ČR s akceptovatelným výsledkem.
Při našem propracovaném systému postupného předávání ukázek a kontrole z Vaší strany se to v podstatě nemůže stát. V případě potřeby se na práci dělají úpravy, až dokud neprojevíte naprostou spokojenost. Pokud byste přesto nebyli s prací spokojení (nebude dodržena Vaše specifikace v objednávkovém formuláři) garantujeme Vám vrácení peněz.
Všechny podklady k práci jsou zasílány prostřednictvím emailu na Vámi zadanou emailovou adresu.
Termín zpracování podkladů si do objednávky zadáváte Vy. V případě, že se na Vaší zakázce začne pracovat, tak Vámi stanovený termín zpracování bude samozřejmě dodržen.
K Vaším osobním údajům nemá nikdo přístup, používáme je jen jako fakturační údaje. Pokud máte i tak obavy, můžete vyplnit jakékoliv fakturační údaje. Poprosíme Vás však o uvedení správných kontaktních údajů (emailová adresa a telefonní číslo). Bez nich se neumíme s Vámi spojit resp. zaslat cenovou nabídku. Ochrana osobních údajů a diskrétnost našich zákazníků je naše nejvyšší priorita. Nikdy se nezveřejní jiným osobám! Všechny informace, které nám sdělíte, jsou považovány za obchodní tajemství.
Z důvodu zachování oboustranné anonymity, probíhá komunikace se zpracovatelem námi zprostředkovaně, prostřednictvím emailu. V případě potřeby nás samozřejmě můžete kontaktovat telefonicky.
Pokud zrovna nemáte dostatek financí, tak platbu můžeme rozdělit na několik částí bez navýšení. Tuto možnost můžete s námi předem zkonzultovat.
Pokud potřebujete ihned poradit, v dolním rohu najdete chat. Pokud jsme online, můžete ihned s námi začít rozhovor resp. nám nechat odkaz na našich e - mailových adresách, nebo přes kontaktní formulář, případně telefonicky.